Plan je een leuk feestje op poten zetten ergens in Noord-Brabant, maar blijkt de lijst van genodigden iets groter te zijn dan je had gedacht. Denk dan eens om bij ons in Deurne een zaal voor je kinderfeestje te huren. Het zal je misschien verbazen dat de kost voor het houden van een bruidzaal in een zaal nabij Vloeieind best wel eens mee zou kunnen vallen, en dan nog dat er specifieke voordelen aan goedkope zaaltje huren zijn verbonden:
- Veelal is er een geluidsinstallatie in een zaal aanwezig en is er de optie om een Diskjockey uit Noord-Brabant in te huren.
- Meer ruimte en meestal een betere infrastructuur.
- Perfect op te kuisen en geen gesmos in je eigen huis.
- Je krijgt niet al jouw volk in je eigen huis in Vloeieind over de vloer, dus minder risico op brokken door een onvoorziene omstandigheid.
- Meer parkeergelegenheid in Deurne en geen overlast voor de buren in Vloeieind, 5756.
goedkope zaaltje huren nabij Vloeieind
Veel mensen denken niet aan het huren van een zaal omdat ze zeggen dat er alleen maar grote zalen in Nederland bestaan. Dat dacht je maar. Wij hebben al zalen vanaf vijftig man, honderd man, 150 man, 250 man tot 500 personen beschikbaar. Als jij weet wat je moet hebben dan zorgen wij ervoor dat wij een goedkope zaaltje huren in Deurne voor je vinden die aan jouw vraag voldoet:
Als je dan besloten hebt om je fuif in een gehuurde zaal te organiseren, bel dan even.
klein ruimte huren verjaardag Vloeieind
Dus of je nou een zaal voor feestzaal, een vergader ruimte nodig hebt. Je kunt bij ons al vanaf 200 euro’s langskomen in Vloeieind. De moeite waard dus zou ik zo zeggen.
Wij maken dan een afspraak met je zodat je de zaal eerst kunt bezichtigen in Deurne. Mocht je besluiten om met ons te werken dan leggen wij alles in een contract met je vast. Hierin schrijven we de datum en andere overeenkomsten en besprekingen vast, zodat je niet voor onverwachte wendingen komt te staan.
Wees gerust : Wij organiseren jouw party op een covid-19 veilige manier volgens de laatste instructies van Vloeieind (corona/ gezondheidspas) !