Plan je een leuk feestje organiseren ergens in Noord-Brabant, maar blijkt de gastenlijst iets groter te zijn dan je had gedacht. Denk dan eens om bij ons in Steenbergen een zaal voor je verjaardag te huren. Het zal je waarschijnlijk verbazen dat de prijs voor het organiseren van een kinderfeestje in een zaal nabij De Overval best wel eens mee zal vallen, plus dat er bepaalde voordelen aan goedkoop zaaltje huren zijn verbonden:
- Meestal is er een geluidsinstallatie in een zaal present en is er de mogelijkheid om een Diskjockey uit Noord-Brabant in te huren.
- Meer ruimte en meestal een grotere keuken.
- Makkelijker op te kuisen en geen troep in je eigen woning.
- Je krijgt niet al jouw volk in je eigen huis in De Overval over de vloer, dus minder risico op brokken door een klein ongelukje.
- Meer parking in Steenbergen en geen overlast voor de buren in De Overval, 4651.
goedkoop zaaltje huren regio De Overval
Veel mensen denken niet aan het huren van een zaal omdat ze zeggen dat er alleen maar grote zalen in Nederland zijn. Dat dacht je maar. Wij hebben al zalen vanaf 50 man, 100 mensen, 150 personen, 250 man tot 500 personen ter beschikking. Als jij weet wat je moet hebben dan zorgen wij ervoor dat wij een goedkoop zaaltje huren in Steenbergen voor je zoeken die aan jouw vraag voldoet:
Als je uiteindelijk een beslissing hebt genomen om je fuif in een gehuurde zaal te geven, neem dan eens contact met ons op.
groot zaaltje huren bruidzaal De Overval
Dus of je nou een zaal voor trouw, een kinderfeest nodig hebt. Je kunt bij ons al vanaf 150 euro langskomen in De Overval. De moeite waard dus zou ik zo zeggen.
Wij maken dan een afspraak met je zodat je de zaal eerst kunt bezichtigen in Steenbergen. Mocht je beslissen om met ons in zee te gaan dan zetten wij alles in een overeenkomst met je vast. Hierin schrijven we de datum en andere afspraken en voorwaarden vast, zodat je niet voor onverwachte wendingen komt te staan.
Tot slot : We organiseren uw feest op een corona-safe wijze volgens de laatste regels van De Overval (covid certificaat) !